تاپ صدا

دانلود آهنگ جدید ، آلبوم های ایرانی ، فیلم و سریال ایرانی با لینک مستقیم در تاپ صدا ، فول آلبوم ، موزیک جدید

خانه دانلود آهنگ دانلود آلبوم دانلود موزیک ویدیو دانلود فیلم دانلود سریال تماس با ما
مشاهده سریع

آهنگ های برتر ماه ›

آهنگ های برتر ماه بازگشت ‹

در یک نگاه

آخرین آهنگ های روز های اخیر ›

آخرین آهنگ های روز های اخیر بازگشت ‹

تمامی محتوای این سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است

دانلود فیلم خوک

- تعداد آراء 4 نفر
بازدید : 430
تاریخ : ۹ام اسفند, ۱۳۹۷

دانلود فیلم ایرانی خوک با کیفیت عالی و لینک مستقیم

فیلم ایرانی خوک کاری از مانی حقیقی

منتشر شد.

خلاصه داستان فیلم خوک :

حسن خشمگین است. مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. شیوا مهاجر، ستاره محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش گلی، دیگر عاشقش نیست. دخترش آلما، بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش جیران، پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی به نام آنی، او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته…

فیلم ایرانی خوک ساخته مانی حقیقی با کیفیت اورجینال و حجم کم 

نام اثر: خوک

کیفیت ها: full hd 1080p – hd 720p – sd 480p

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

موضوع: اجتماعی

نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان: مانی حقیقی ( مانی حقیقی نویسنده و کارگردان فیلم‌های کنعان، آبادان، کارگران مشغول کارند و پذیرایی ساده، ۵۰ کیلو آلبالو، اژدها وارد می‌شود! است. وی هم‌چنین از نویسندگان فیلم چهارشنبه‌سوری، ساختهٔ اصغر فرهادی بوده و در فیلم دیگر او دربارهٔ الی نیز به ایفای نقش پرداخته است. در فیلم «آسمان محبوب» داریوش مهرجویی و «ورود آقایان ممنوع» ساخته رامبد جوان نیز ایفای نقش کرده است. )

سال تولید: ۱۳۹۶

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

با هنرنمایی: لیلا حاتمی، لیلی رشیدی، حسن معجونی، سیامک انصاری، علی باقری، پریناز ایزدیار و آیناز آذرهوش.

 

درباره داستان فیلم بیشتر بدانید :

حسن معجونی نقش اصلی این فیلم را بازی میکندو فیلم خوک فیلم کمدی بسیار جذابی است که بینندگان زیادی را جذب کرده است.دلیلی اسمی که انتخاب کرده است هنوز معلوم نیس ولی با این اسم شاید فیلم را توقیف کنند.مانی حقیقی بعد از پنجاه کیلو آلبالو فیلم خوک دومین فیلم کمدی است که میسازد و موضوع متفاوتی دارد…در فیلم خوک حسن خشمگین است و همسر او دیگر عاشقش نیست و میخواهد او را ترک کند دختر او دیگر برایش خودش بزرگ شده و میخواهد تنها و مستقل به زندگی خود ادامه دهد.زندگی اش به طوری غاراشمیش شده و مادر او دیگر پیر شده وآلزایمر گرفته است.یک نفر مزاحمت برای حسن ایجاد میکند و هرجا حسن میرود او را تعقیب میکند و هرطور شده میخواهد که حسن او را وارد سینما کند.یک اتل وارد شده و دارد همه ی کارگردانان را میکشد حسن بهترین فیلمساز شهر است ولی با او کاری ندارند تا اینکه او را به عنوان قاتل پرونده معرفی میکنند و حسن مجبور میشود برای اینکه آبرویش را حفظ کند طوری رفتار کند هرطور شده خود را نجات دهد….

درباره فیلم خوک بیشتر بدانید  :

خوک (Ping 2018) فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مانی حقیقی محصول سال ۱۳۹۶ است. لیلا حاتمی و علی مصفا برای اولین بار با بازی در خوک، حضور در یک اثر کمدی را تجربه کرده‌اند. فیلمبرداری خوک از شهریور ۱۳۹۶ آغاز و در آذرماه به پایان رسید. خوک پس از چهار مرتبه نامزدی در بخش بهترین فیلم جشنواره‌های بین‌المللی سرانجام توانست ۳ تندیس شایستگی بهترین چهره پردازی، بهترین طراحی لباس و بهترین موسیقی متن را در بیستمین دوره جشن خانه سینمای ایران از آنِ خود کند.

 

همچنین مانی حقیقی موفق شد جوایز بهترین فیلم و جایزه ویژه هیئت داوران را برای فیلم خوک به ترتیب از هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم گرولاند و سیزدهمین دوره جشنواره اروپایی فیلم‌های فانتزی استراسبورگ دریافت کند. همچنین حسن معجونی نیز جایزه بهترین بازیگر مرد از پنجاه و یکمین دوره جشنواره فیلم‌های فانتزی کاتالونیا سیتخس از آنِ خود کرد.


 

 


 

480p
672.47 MB
3,000 تومان
خرید و دانلود
720p
999.82 MB
3,200 تومان
خرید و دانلود
1080p
1.57 GB
3,500 تومان
خرید و دانلود
1080HQ
3.71 GB
4,000 تومان
خرید و دانلود
تریلر اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *